15 روش هوشمندانه و خلاقانه برای سازماندهی ادویه جات
تاریخ : یک شنبه 19 بهمن 1399
نویسنده : kimiagar

شما در حال حاضر یخچال و فریزر خود را با توجه به نوع غذا سازماندهی کرده اید ، قابلمه ها و قابلمه ها را کاملاً منظم چیده و تمیز کرده اید و محصولات نظافتی آن را کاملاً مرتب در زیر سینک ظرفشویی خود قرار داده اید ، اما گروهی از ملزومات آشپزخانه که به نظر می رسد همیشه پیچیده ترین آنها برای نظم داشتن است ، ادویه های شما است. 

امروزه با توجه به پیشرفت صنعت تولیدات و استفاده از متریال های گوناگون در ساخت ظروف، دست بانوان برای انتخاب بهترین و شیک ترین سرویس های جاادویه ای باز شده است. و در خرید سرویس پاسماوری که با دکوراسیون آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد محدودیتی نخواهید داشت.

سرویس های پاسماوری مدرن طراحی های منحصر به فرد و ساده ای داشته و بیشتر از جنس سرامیک، استیل و یا ترکیبی از این دو طراحی و ساخته می شوند. قابل ذکر است که تنوع طرح های سرویس های پاسماوری مدرن آنقدر زیاد است که خریدار را دچار وسوسه می‌کند.

ممکن است شما آنها را به پشت کابینت سوق دهید و یا ممکن است از طریق پیشخوان های آشپزخانه شما پراکنده شده باشند ، که خوب است ، اما احتمالاً برای سلیقه شما احساس می کند کمی بهم ریخته است. خوشبختانه ، روش ها و ابزارهای سازمانی متنوعی برای نگه داشتن همه چیز از فلفل قرمز تا ادویه کدو تنبل موجود است.

1. قفسه های دیواری 

قفسه های شناور همیشه ایده خوبی هستند و بسیاری از مردم حتی فکر نمی کنند ادویه ها را روی آنها ذخیره کنند. این مجموعه از سه قفسه دیواری برای کنار هم قرار دادن ادویه های شما بسیار مناسب است ، و اگر احساس زیبایی دیگری دارید ، می توانید چاشنی های شیرین و الفبایی را ترتیب دهید.

2. سازمان دهنده قفسه

 مرتب کردن ادویه های خود بر روی یک برنامه ریز طبقه بندی ، بازی حدس زدن تلاش برای احساس دارچین یا زیره در پشت کمد را از بین می برد. تنظیم آنها بر روی سیستم عامل های انباشته شده امکان مشاهده و یافتن آسان را فراهم می کند.

 

3. سوزان تنبل بدون لغزش کوپکو

انتخاب ادویه جات ترشی جات در یک سوزان تنبل نه تنها باعث راحتی دسترسی به آنها می شود بلکه به همان اندازه در دسترس هستند. استفاده از سینی چرخان به معنای عدم جابجایی و الک کردن بی دست و پا برای هر آنچه که شما نیاز دارید هر زمان که اجاق گاز را آتش می زنید ، است.


4. جا ادویه ای 1 خطی از جنس استنلس استیل


این قفسه باز براق و ساده ، وسایل ضروری شما را آماده نگه داشته و اطمینان حاصل می کند که همه چیز مرتب و مرتب به نظر می رسد. ناگفته نماند ، یک سازمان دهنده مدرن دیواری مانند این تقریباً شبیه هنر است.

 

5. شیشه های ادویه-گیاهان کوچک بیضی شکل

قرار دادن ادویه جات در شیشه های شیشه ای دارای برچسب جلوه ای یکدست به آنها می دهد و به شما امکان می دهد چیزهایی را مانند یک آپارتمان بروکلین در یک خرج کردن پیدا کنید.


6. سازمان دهنده قابل تنظیم 

یک سازمان دهنده ادویه جات بیرون کشیده همه چیز را منظم و دور از چشم نگه می دارد. این مورد خاص دارای تقسیم کننده های قابل تنظیم و قفسه های لولایی است که به شما کمک می کند تا به سرعت ادویه مورد نیاز خود را پیدا کرده و بیرون بیاورید.


7. قوطی های فولادی دور پنجره قابل انباشته

برای مرتب و مرتب بودن کارها ، می توانید از قالب های پنجره ای مانند شکل بالا از جدول برای دو استفاده کنید. آنها با تمیز و تمیز نگه داشتن چیزها از ظاهر ناخوشایند شیشه های تصادفی و بطری های نامرتب جلوگیری می کنند.


8. درج VARIERA برای شیشه های ادویه

اگر ترجیح می دهید ادویه های خود را در کشو ذخیره کنید تا فضای کابینت را ذخیره کنید ، سعی کنید از درج های کشوی گرد استفاده کنید. برگزارکنندگانی که مخصوص شیشه های کشو ساخته شده اند ، از غلتیدن و ریختن اجتناب ناپذیر جلوگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس ، لیفت صورت ،

 

9. رنگ تخته سیاه 

راه دیگری برای استفاده از فضای کشوی خود: ادویه های خود را در شیشه های کوچک سنگی ذخیره کنید و آنها را با رنگ آمیزی رویه ها با رنگ تخته برای برچسب زدن آسان سفارشی کنید (یا اگر نگران پاک کردن تصادفی پاک کردن آنها هستید از رنگ سیاه و شارپی سفید استفاده کنید) )

 

10. قفسه ادویه ای قلع مغناطیسی مجموعه مارتا استوارت

جا ادویه ای مغناطیسی می تواند به شما کمک کند از فضای کابینت استفاده کنید که در غیر این صورت دست نخورده باقی خواهد ماند (سلام ، سازمان درب). نگهداری ادویه جات در قوطی های کوچک فلزی که به در کمد شما می بندند باعث صرفه جویی در فضا و سبک می شود. این نمونه زیبا به نظر می رسد و دسترسی ادویه ها را حتی راحت تر می کند.


11. نوار مغناطیسی انعطاف پذیر با چسب


اگر کابینت ها ، دیوارها و کشوهای شما تا حد پر شود ، ممکن است یک فضای غیر منتظره به کار شما بیاید: قسمت های زیرین کابینت ها. سعی کنید یک نوار مغناطیسی به قسمت پایین اضافه کنید و شیشه های ادویه و کتری قوری خود را به آن بچسبانید - این آموزش می تواند کمک کند.

12. قفسه ادویه معلق

شیشه های قلاب از زیر قلاب ها فضای زیادی برای وسایل دیگر در کابینت شما ایجاد می کند و همچنین بسیار شیک به نظر می رسد. همچنین اگر ترجیح می دهید خودتان آن را بسازید ، یک پروژه نسبتاً آسان است که می توانید از پس آن برآیید.

 

13. قفسه ادویه را پایین بکشید

جا ادویه ای کشویی باعث می شود تا وسایل داخل کابینت آشپزخانه شما مرتب و منظم باشد. اما به جای اینکه مانند سایر برگزارکنندگان در داخل آن بمانید ، آن را بیرون و پایین می کشد تا بتوانید به راحتی چنگ بزنید و جستجو کنید.

همچنین بخوانید: قیمت جک هیدرولیک ، چسب کاشی ، لیزر موهای زائد


14. قفسه ادویه ای RSVP با مجموعه لوله شیشه ای ادویه

برای یک نمایشگر سرگرم کننده اضافی ، می توانید ادویه جات را در لوله های آزمایش روی قفسه ذخیره کنید. این یک قطعه منحصر به فرد از دکور است که ادویه های شما را نیز کنار هم نگه می دارد. بعلاوه ، احساس اینکه دانشمندی هر بار که آشپزی می کنید آزمایش می کند بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد.

15. انبار آشپزخانه فضای تنگ

برای متخصصان آشپزی و استادان پخت و پز ، یک سازمان دهنده ادویه کوچک کاری انجام نمی دهد. در عوض ، یک انبار انبار کوچک نصب کنید تا ادویه هایتان در دسترس شما قرار بگیرند که در حقیقت ، هنوز فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

https://www.apartmenttherapy.com/10-smart-ways-to-organize-and-store-your-spices-243161




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید